Σελίδες

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Το καράβι μου...

9/5/2012
Κωστής Α΄Δημοτικού, Έκθεση με θέμα
"Το καράβι μου"
Το καράβι μου είναι υπερωκεάνιο.
Το λένε "Διαλαξιακή σύνδεση".
Έχει χρώμα μαύρο.
Στην πλώρη υπάρχουν εξωγήινοι.
Η σημαία έχει μια τελίτσα με ηλεκτρισμό.
Με το καράβι μου ταξιδεύω στον Άρη,
Πλούτωνα, στον Ήλιο.
Όταν έχει φουρτούνα σώζω το καράβι μου.
Εύχομαι να πάω στον Κρόνο.


8/5/2012
(Ο Κωστής στο δωμάτιο του
βάζει τις πυτζάμες του και βλέπω
πάνω στο γραφείο του
ανοικτό το βιβλίο του σχολείου...)
-Εγώ: Κωστή δεν έχεις ετοιμάσει
την τσάντα σου!
-Κωστής: Έχω έξω μόνο αυτό το βιβλίο
γιατί έχει ένα ποίημα του Ρήγα Φεραίου
που θέλω να ξαναδιαβάσω,
γιατί μου αρέσει!!!
(Πράγματι είναι ανοικτό στον "Θούριο"
και έχω μείνει να αναρωτιέμαι
πόσο μεγάλα άλματα κάνουν
στην Α΄ Δημοτικού...)


φέτος ο Κωστής έμαθε ποδήλατο,
έμαθε ότι το ποδήλατο γράφεται
το δη με ήτα και μας το θυμίζει
συχνά...


...και για να είμαι κι εγώ ήσυχη
έμαθε και κολύμπι...


4 σχόλια:

  1. άσπρα κόκκινα κίτρινα μπλε καραβάκια στο Αιγαίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί γλυκιά ανάρτηση... Να τον χαίρεσαι τον γυιόκα σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερή χρονιά η Α΄Δημοτικού. Θυμάμαι πέρσι που ήταν ο γιος μου Πρωτάκι, τους έβαλαν να γράψουν έκθεση για την Πρωτομαγιά και ενώ όλα τα παιδάκια έγραψαν για την Άνοιξη και τα λουλούδια, ο δικός μας έγραψε για τον Ναπολέων Σουκατζίδη και τους πατριώτες που εκτέλεσαν οι Γερμανοί στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής. Όλα να τα περιμένεις από ένα παιδί.

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πανέξυπνα τα σημερινά παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή