Σελίδες

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Βραβεία 2...

Βραβεία!!!
Ακριβώς πως γίνεται ακόμη δεν το
ξέρω! Θα το βρω στην συνέχεια...
σίγουρα όμως είναι σημαντικό!
Έτσι λοιπόν πήρα από την Taelia 88
βραβείο και την ευχαριστώ πάρα πολύ
που με σκέφτηκε και που παρακολουθεί τις
αναρτήσεις μου και μου αφήνει και γλυκά σχόλια!!!
Ευχαριστώ!!! 
Επίσης ευχαριστώ πάρα πολύ
την Beloved Ideas ή αλλιώς Evonita ή Εύη
γιατί και αυτή μου έστειλε το ίδιο βραβείο
και αυτή με παρακολουθεί και μου αφήνει
γλυκά σχόλια!!!
Το βραβείο μου λοιπόν:



το χαρίζω με την σειρά μου...

Βέβαια αυτά δεν είναι τα μόνα blogs που παρακολουθώ,
πάντως χαίρομαι που είμαι στην παρέα όλων σας!!!
Ευχαριστώ για την συντροφιά σας...

5 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Ειρήνη και που πήρες το βραβειάκι!! Κι εγώ χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα όπως κι άλλα κορίτσια μέσα από δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που δέχθηκες το βραβείο μου! Κι όπως και η Εύη, χάρηκα που σε γνώρισα -και ακόμη σε γνωρίζω- και εύχομαι να δεχθείς πολλά ακόμη βραβεία για να ομορφύνεις ακόμη περισσότερο το σπιτάκι σου! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη!!!ευχαριστώ για το βραβειάκι!!!όπως είπα και στην Taelia είναι το πρώτο μου μαζί με το δικό της!!!
    άντε καλή μας αρχή λοιπόν...
    άσε και εγώ δεν βρήκα και αμέσως πως το "παίρνω" αυτό το βραβείο αλλά θα τα καταφέρω.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο και ευχαριστώ πολύ για την τιμή! Πάω να ψάξω πώς παραλαμβάνεται με βάση το επίσημο πρωτόκολλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πάρα παρα πολύ για το βραβειάκι! Και σου εύψχομαι πολλά πολλά βραβειάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή