Σελίδες

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Παιχνίδια με χαρτί origami...

Η Αλεξάνδρα εδώ και καιρό παίζει αυτό το παιχνίδι
που μεταξύ τους τα κορίτσια ονόμασαν
"τι θα σου τύχει"...


...το έχουμε φτιάξει σε κάθε είδους χρωματιστό
και βελουτέ χαρτί...


... το χαρτί που είναι τετράγωνο το διπλώνουμε ...


... και το ξαναδιπλώνουμε ...


 ... όλες τις γωνίες ...



... και το τσακίζουμε ...


... και είναι σχεδόν έτοιμο ...


 ... γράφουμε και τις τυχερές λεξούλες ...
(είσαι όμορφη, είσαι μπαλαρίνα ...)


... βάζουμε νουμεράκια σε όλες τις γωνίες,
μέσα και έξω ...


... και είναι έτοιμο για ... 


 ... να διαλέξετε ένα αριθμό από το 1 έως το 4
και μετά από τα εσωτερικά νούμερα που μπορεί
αντί για νούμερα να είναι χρώματα...


... όμως ο Κωστής δεν ήθελε αυτά
τα κοριτσίστικα παιχνίδια και θύμωνε ...
γιαυτό βρήκα στο  MOODKIDS 
αυτό που είναι εντελώς αγορίστικο ...


... και έχει όλες τις οδηγίες 
και το αρχείο για να το τυπώσεις εδώ ...


... τώρα μπορούμε να παίζουμε όλοι μαζί 
με τα δάκτυλα μας ...

7 σχόλια:

  1. το παίζαμε μικρές αυτό. Πρόσφατα το έφτιαξε ένα κοριτσάκι στην κόρη μου κα παίζανε. Ενθουσιάστηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σήμερα έφτιαξα το λιοντάρι! Τέλειο για τον γιο μου! Με την 2η σελίδα που έχει στο λιοντάρι το pdf έφτιαξα ένα δικό μου με βάση τις οδηγίες σου! Κι επειδή η μικρή μου δεν ξέρει ακόμη να διαβάζει έβαλα αυτοκόλλητα για την επιλογή των χρωμάτων αλλά και των αποτελεσμάτων του παιχνιδιού (πχ είσαι η Bella, σου αρέσουν τα κραγιόν, στου αρέσουν τα κέικ, είσαι Χάνα μοντάνα. Βρήκα όμως τον μπελά μου τελικά γιατί θα φτιάξω άλλα 3 για τις φίλες της!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο!!!! Βρήκα κι άλλο σήμερα πολύ ωραίο http://www.designmom.com/2012/02/diy-valentine-fortune-tellers/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το καλοκαίρι μου το έδειξε η ανεψιά μου (το κοριτσίστικο) και με βρήκα να πω λίγο μεγάλη για να γίνω σοκολατένια αστροναύτης....

    Θα τυπώσω το αγορίστικο πάντως γιατί είμαι σίγουρη ότι θα περάσουμε όμορφα με τον μικρούλη μου
    σ ευχαριστώ και καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να 'σαι καλά! Μόλις γύρισε η κόρη μου από το σχολείο και μου το ζήτησε και δε θυμόμουν πώς το φτιάχναμε μικρές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. prospathisa alla den katafera na to ftiakso...mhpos ginete na to diksis ligo pio analytika?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εικόνες για το πως να το διπλώσεις έχει και εδώ http://www.moodkids.nl/nl-nl/blog/diy_-_zoutvaatje_vouwen_-_kikkerbekje_vouwen.aspx
    Η λογική πάντως είναι ότι διπλώνεις τις 4 γωνίες προς το κέντρο, γυρνάς ανάποδα και ξαναδιπλώνεις τις γωνίες στο κέντρο! Μετά διπλώνεις στην μέση και βάζεις τα δάκτυλα σου από κάτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή