Σελίδες

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Τούρτα 12β

Μαζί με την γιορτή του ο Κωστής,
έχει και γενέθλια!
έτσι φτιάξαμε τούρτα...


... η ιδέα ήρθε από το pinterest
με τις απίστευτες φωτογραφίες...
έτσι αφού έφτιαξα το βασικό
παντεσπάνι και κάλυψα με την κρέμα
που έφτιαξα εύκολα από έτοιμο μείγμα...


...στόλισα με kit-kat και πολλά m&m's...


...που έδωσαν πολύ πολύ χρώμα
και άλλη διάσταση στην τούρτα...


...ο Κωστής όμως θυμόταν τις τούρτες που
είχα φτιάξει στα 2α και 3α γενέθλια του...
(τελικά είναι απίστευτο τι μένει στα παιδιά)


...που είχα καλύψει με ζαχαρόπαστα,
είχα στολίσει με καραμελάκια και είχα
τοποθετήσει επάνω μικρά παιχνιδάκια
που μετά ήταν δικά του...


...έτσι βάλαμε πάνω στην τούρτα τους ήρωες
από τα LEGO Ninjago
με τα οποία έχει κυριολεκτικά κολλήσει φέτος...


...και για να πω την αλήθεια,
η τούρτα έγινε πιο παιχνιδιάρικη
και πιο προσωπική...


...και φυσικά ενθουσιάστηκαν όλοι...


...όταν ανάψαμε και τα κεριά...


...έκλεισε και ο Κωστής τα 7!!!...


...στην γιορτή του στο σχολείο,
κέρασε τους συμμαθητές του,
αυτά τα όμορφα μπισκότα...


...που έφτιαξε για 'μας, η φίλη μας Έφη,
από το Cookie Art...


...μέσα σε όμορφα σακουλάκια,
ώστε πολλά από τα παιδάκια...


...δεν μπορούσαν να αποφασίσουν
αν θα τα φάνε ή θα τα κρατήσουν
για παιχνίδια στο σπίτι...


Χρόνια Πολλά Κωστή!!!

8 σχόλια:

  1. Τέλεια η τούρτα και τα lego είμαι σίγουρη ότι θα τον ενθουσίασαν! Αλλά και τα μπισκότα μούρλια! Πολύ ωραίες ιδέες! Εγώ έχω καιρό μέχρι τον Σεπτέμβρη αλλά ψήνομαι να φτιάξω τούρτα μόνη μου! Το pinterest να ναι καλά! Απλά θα πρέπει να κάνω πρόβα για την τούρτα (Δεν έχω κάνει ποτέ μου)
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΚΙ ΣΟΥ ....ΓΕΡΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ !!!! Η ΤΟΥΡΤΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά στον γιόκα σου, Ειρήνη! Γερός και δυνατός!!!!! Η τούρτα σας απλά τέλεια!!!!! Τρελαίνομαι για τα msm!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια σας πολλά!
    Αυτή την τούρτα την έχω βάλει στο μάτι καιρό και είναι η επόμενη που θα φτιάξω. Σου έχει πετύχει τέλεια και την κάνεις να μοιάζει πολύ εύκολη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ!!! ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη η τούρτα! Πανέμορφη είναι! Χρόνια πολλά! Πολύχρονος! Να τον χαίρεσαι!! Όπως ποθείς να τον δεις τον γιόκα σου!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τον χαίρεσαι!!! Πολύχρονος και πολύχρωμος!!! Τέλεια η τούρτα, την είχα μπανίσει κι εγώ στο pinterest, υπέροχη την έφτιαξες! Και τα μπισκοτάκια πολύ σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή