Σελίδες

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Συνταγή βασιλόπιτας 2013...

Η βασιλόπιτα, τελικά, άρεσε πάρα πολύ.
Άρεσε πολύ στον άντρα μου, που
την είχε ζητήσει αλλά και στα παιδιά,
που την έφαγαν όλη...


...τις προηγούμενες χρονιές, έφτιαχνα μια
άλλη συνταγή, σοκολατένια, αλλά
τελικά, μόνο σε εμένα άρεσε...


...για να σώσω λοιπόν την συνταγή την
γράφω εδώ!
250γρ. βούτυρο lurpak, 600γρ ζάχαρη, 5 αυγά,
300ml γάλα, 500γρ. φαρίνα, ξύσμα από 2
πορτοκάλια.
Χτυπώ το βούτυρο (που έχω αφήσει εκτός
ψυγείου για 12 ώρες) με την ζάχαρη για 7 λεπτά!
Ρίχνω το ξύσμα και ένα ένα τους κρόκους.
Χτυπώ άλλα 5 λεπτά και ρίχνω την φαρίνα
σιγά σιγά με το γάλα. Μπορεί να μην βάλω
όλη την φαρίνα για να μην γίνει πολύ
σφικτό. Χτυπώ ξεχωριστά τα ασπράδια
σε σφικτή μαρέγκα και ανακατεύω τα
δύο μείγματα σιγά σιγά με μια κουτάλα
έτσι ώστε να μην χαλάσω την μαρέγκα...


...το τελικό μείγμα πρέπει να είναι ρευστό
και αφράτο! Το τοποθετώ σε στρογγυλό
ταψάκι, με λαδόκολλα από κάτω και
βούτυρο στα πλαϊνά. Ψήνω στους 180°C
για 1 ώρα και 5 λεπτά χωρίς να ανοίγω
τον φούρνο...


...μόλις τη βγάλω, τη σκεπάζω με αλουμινόχαρτο
και την αφήνω 4 ώρες να κρυώσει. Μετά στολίζω
με πολύ πολύ άχνη!!! Είναι πολύυυυ αφράτη...
Να τι έπαθαν τα σπιτάκια μου...


...τα παιδιά, περίμεναν πως και πως
την στιγμή που θα τα έτρωγαν...


...και όταν έδωσα το σύνθημα έγινε χαμός...


...μετά, είχαν φάει τόση ζάχαρη...
που έτρεχαν στο σπίτι, κάνοντας τόση φασαρία...
ευτυχώς που είχε καλό καιρό για παιχνίδι
έξω!!! Την Δευτέρα στον οδοντίατρο
για καθαρισμό...

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία στολισμένη! Μόνο που μου λες τα ασπράδια ότι ήταν σε μαρέγκα είναι σίγουρο ότι ήταν πάρα πολύ αφράτη. Εγώ φέτος έφτιαξα της Θεανώς και ήταν πάρα πολύ αφράτη και μυρωδάτη! ήταν σαν κέικ και ήταν η πρώτη φορά στην ζωή μου που έφτιαξα βασιλόπιτα!
    Και του χρόνου!!!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Ειρήνη μου καλή χρονιά με υγεία και αγάπη! Εύχομαι η νέα χρονιά να σας φέρει μόνο χαρές!φιλιά από τη Θεσσαλονίκη, Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μου κάνει εντύπωση που ήταν νόστιμη η βασιλόπιτα! Εγώ ήμουν σίγουρη εξαρχής! Αφού φαινόταν παιδί μου από την τέλεια εμφάνιση!!!
    Τα σπιτάκια πάντως είχαν πολύ σουξέ... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και του χρόνου να΄σαι καλά, να ξαναφτιάξεις και να ξαναφάτε τη βασιλόπιτα!! Καλή και ευτυχισμένη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή